Amennyiben pedig egy kicsit is komolyan vesszük az internetes jelenlétet, a keresõoptimalizálás hozzásegíthet ahhoz, hogy többszörösére növekedjen a látogatottság (a kiinduló állapottól és az optimalizálás minõségétõl függõen akár több tízszeresére is!), ennek pedig használható, kulturált honlappal és vonzó termékekkel, szolgáltatásokkal kombinálva üzletileg is jelentõs lehet a hozadéka és ismertségünket is nagymértékben növelheti.
Igazán profi keresőoptimalizáció főleg akkor szükséges, ha a nemzetközi piacot célozzuk meg angol nyelvű honlappal, mivel a magyar nyelvű internet még mindig annyira kezdetleges állapotban van, hogy itt szinte minimális optimalizálással is lehet tarolni a keresőkben. Más kérdés, hogy éppen a hazai internet-fejlettség miatt a legtöbb területen az elérhető üzleti eredmény is korlátozottabb. Ez viszont semmiképpen nem jelenti azt, hogy nem kell törődnünk honlapunkkal!!!
forrás: http://keresomarketing.fpn.hu